СЬОГОДНІ НА УРОЦІ

  1. Три перших, уроки були: математика, українська мова та читання. Математика — не перший, читання — не перший і не третій. Який був розклад уроків?
  2. В одному будинку на 1 під'їзд більше, ніж у другому. В цих двох будинках 9 під'їздів. Скільки під'їздів у кожному будинку?
  3. В одне відро налили 8 л води, а в друге — 6л. Як зробити, щоб води у відрах стало порівну?
  4. На столі у вазі лежало 3 зефіри, 5 цукерок та 8 слив. Скільки фруктів лежало у вазі?
  5. Намалюй у ряд 6 трикутників і квадрат так, щоб ліворуч від квадрата було на 2 трикутники менше, ніж праворуч.
  6. Посадили 7 ялинок, а між ними поставили по одній лавці. Скільки було лавок?
  7. В Оленки, Тетянки та Яни є домашні улюбленці. В однієї з дівчаток живе кішка, в другої — собака, у третьої — папуга. Хто має яку тварину, якщо в Оленки не папуга і не кішка, а в Тетянки не кішка?
  8. В одному будинку на 3 поверхи більше, ніж у другому. Всього в цих будинках 5 поверхів. Скільки поверхів у кожному будинку?
  9. Біля школи посадили 3 берези, 2 липи та 4 кущі троянд. Скільки всього дерев посадили?
  10. В одній вазі 10 яблук, а в другій — 6 яблук. Скільки яблук треба перекласти із однієї вази в другу, щоб яблук стало порівну?
  11. Намалюй у ряд 6 трикутників і квадрат так, щоб ліворуч від квадрата було на 2 трикутники менше, ніж праворуч.
  12. ( Резерв ) Олегові подарували журнал «Пізнайко» з 4 по 7 номер. Скільки журналів подарували Олегу?
  13. Згрупуй числа 2, 3, 4, 5, 6, 7 у три пари так, щоб суми чисел кожної пари були однакові.
  14. Жук відбіг від нірки на 10 м, а потім пробіг у протилежному напрямку 20 м. На якій відстані від нірки опинився жук?
  15. Юля має два цілих яблука, дві половинки та чотири четвертинки. Скільки яблук у Юлі?
  16. У жука 3 пари ніг, а в павука 4 пари ніг. На скільки ніг більше у павука, ніж у жука?
  17. Намалюй стільки трикутників, щоб їх було менше, ніж вершин у шестикутника, але більше, ніж сторін у квадрата.
  18. 2 яблука важать, як 3 персики, а персик важить, як 2 абрикоси.
    На одній шальці терезів — 2 яблука. Скільки абрикосів треба покласти на другу шальку, щоб терези зрівноважилися?
  19. Запиши всі можливі трицифрові числа, використовуючи тільки цифри 0, 3 і 7. Повторювати цифри можна.
  20. Використовуючи чотири рази цифру 5, знаки дій і дужки, запиши число 20.
  21. Уздовж бігової доріжки рівномірно поставлені стовпчики. Від першого до четвертого стовпчика бігун пробіг за 12 секунд. Через скільки часу після цього він буде біля сьомого стовпчика? (Швидкість однакова).
  22. Від дуба до сосни 62 м. Їжак рухався від дуба до сосни, а назустріч йому біг заєць. Хто з них був далі від дуба і на скільки метрів, коли їжак пройшов 18 м, а заєць — 43 м?
  23. Двоє рибалок вирішили зварити юшку. Перший рибалка спіймав 5 рибин, а другий — 4. Коли юшка була готова, до них підійшов грибник. За свою порцію юшки він дав 18 грибів. Як повинні рибалки поділити ці гриби між собою?
  24. З чотирьох однакових квадратів склади один великий. Знайди його периметр, якщо периметр малого квадрата 8 см.
  25. Є посудини місткістю 5 л і 3 л. Як ними набрати з річки 4 л
    води?
  26. Запиши всі можливі трицифрові числа, використовуючи тільки цифри 0, 2, 5 і 9. У кожному числі цифри мають бути різні.
  27. Між деякими цифрами 1 2 3 4 5 постав знаки дій і дужки так, щоб можна було отримати число 40.
  28. Три лелеки стали в ряд. Відстань між сусідніми лелеками — 8 м. Яка відстань між крайніми?
  29. На двох деревах сиділи граки. Коли з першого дерева 9 граків полетіли геть, а з другого перелетіло на перше дерево 5 граків, то після цього граків на кожному дереві стало по 8. Скільки граків було на кожному дереві спочатку?
  30. У двох братів 6 гривень. У старшого удвічі більше, ніж у молодшого. Скільки гривень у кожного?
  31. Квадрат, периметр якого 20 см, розрізали на два однакові прямокутники. На скільки сантиметрів периметр квадрата менший від суми периметрів утворених прямокутників?
  32. Геологи знайшли 7 камінців масою 1, 2, 3, 4, 5, 7 кг. Треба розкласти їх в 4 рюкзаки так, щоб маса всіх рюкзаків була однаковою.
  33. Скільки треба цифрових знаків, щоб пронумерувати зошит у 100 сторінок?
  34. Висота стовпа 6 м. Равлик за день піднімається уверх на 4 м, а за ніч опускається на 3 м. За скільки днів равлик доповзе до верхівки стовпа?
  35. Половина периметра прямокутника 40 см, а одна зі сторін —4 см. На скільки сантиметрів довжина прямокутника більша, ніж його ширина?
  36. Змішали 2 кг цукерок по 9 гривень за кілограм та 6 кг по 5 гривень. Скільки коштує 1 кг суміші?
  37. Три білочки збирали горіхи. Перша білочка знайшла 8 горіхів,друга — 5, а третя — лише 2. Ці горіхи білочки поділили між собою порівну. Скільки горіхів віддала перша білочка третій? Друга білочка — третій?
  38. Десятилітровий бідон повний. Як із нього за допомогою семи-літрового і трилітрового бідонів відлити 5 л води?

Перевір свої знання з природознавства

1.Шлях, який проходить природа від осені до весни-це
А) весна    Б) зима      В)  літо
2.Лід – це
А) Заморожена вода
Б) Водяна пара
В) рідина
3. Під час охолодження вода у твердому стані
А) розширюється
Б)охолоджується
4.Зєднай стрілками хто чим живиться:
Кора і гілки дерев                                 Птахи
Жолудями                                  Лосі, зайці, олені
Насіння, плоди                          Кабани
5.Склади і запиши ланцюжок живлення
6.Запиши властивості льоду
7.Підкресли тварин, які впадають у сплячку: Лисиця, їжак, білка, вовк, ведмідь, кабан, борсук, заєць, лось.
8.Запиши явища природи  характерні для зими
9.Допиши назву птаха:       Лісовий лікар-це_______________
Вона охоче їсть несолене сало___________

Який птах прилітає з першим снігом______________

Додаткові завдання 

1. Розв'яжи приклади, вставляючи пропущені
числа:
12 = 7 + ...                 16 = ... + 7                  18 = 9 + ...             15=7+
13 = 4 + ...                11 = 6 + ...                   14 = ... + 8              19=8+…

2. Встав пропущені числа:
6 + 6 > 5 + ...           14 + 9 < ... + 8                  8+8= 7+…
5 + 6 < 8 + ...            11 - 2 > 13 - ...                 9+7= 8+…

3. Порівняй дані вирази і постав знаки >, < або =:
4 + 9 ... 5 + 8              11 - 7 ... 12 - 3
3 + 8 ... 12 - 4             17 - 8 ... 11 – 2
Збільши кожне з поданих чисел на 4:
3 5 1 0 6 2 4
— Зменши кожне з поданих чисел на 4:
10 8 7 4 6 5 9
— Збільши кожне з поданих чисел на 5:
4 1 5 3 2 0
— Зменши кожне з поданих чисел на 5:
10 7 9 6 8 5
1. Порівняй дані вирази і постав знак >, < або =
7 + 6 ... 9 - 0                    9 + 6 ... 8 + 4
8 + 5 ... 3 - 3                    5 + 6 ... 7 + 4
9 + 5 ... 9 + 2                   8 + 8 ... 7 + 7

2. Знайди різницю а — 3, якщо а = 11, 12, 13.
3. Намалюй у зошит квадрат та поділи його від-
різками на дві частини так, щоб утворився три-
кутник та п'ятикутник.


В одному шматку було 12 дм дроту, а у другому
на 7 дм більше. Скільки дм дроту у двох шматках?
• Ширина парти 8 дм, а довжина на 3 дм більше.
Знайти суму довжин всіх сторін.

 Самостійна робота 1 варіант

Вправа 1
18- ( 5+8)      16-7+8
7+ ( 12-7)        8+9-6
12+ ( 15-9)     14-8+5
13- ( 14-7)      17-8 +7
20- (7+8)         5+0+8     

Вправа 2
Якщо а = 9, то 12- а =
Якщо а = 13, то а - 6=

Вправа 3
Знайди периметр квадрата із
стороною 3 см.

Задача 4

У Олі було 15 наклейок.На один зошит
вона наклеїла 6 наклейок, а на інший
7 наклейок.Скільки наклейок залишилось
у Олі?

2 варіант
Вправа 1
17- ( 5+6)      15-7+9
8+ ( 14-7)        8+8-9
11+ ( 17-9)     18-9+5
12- ( 13-7)      17-7 +9
20- (5+8)         6+0+7     

Вправа 2
Якщо а = 8, то 16- а =
Якщо а = 13, то а - 4=

Вправа 3
Знайди периметр квадрата із
стороною 5 см.

Задача 4

У мами було 13 зошитів.Синові вона дала
 4 зошити, а доньці 7 зошитів.Скільки зошитів
залишилось у мами?



Українська мова
 СПИСУВАННЯ
1.Петрик ішов стежкою в саду. Бачить, біжить назустріч кудлатий собака. Петрик злякався. Хотів тікати. Раптом до нього притулилося кошеня. Воно підняло голову і жалібно нявчить. Петрик взяв кошеня на руки, розгнівався на собаку і пішов йому назустріч. Собака злякався і утік.

2. Весною ми пішли до лісу. Зійшло сонце. Подихнув легенький вітерець. Всі дерева в лісі заспівали. Кожне співало свою пісню. Береза співала ніжну пісню, а горобина – сумну. У дуба була мужня пісня, а у верби задумлива. Ось які пісні ми почули.
3. Ліс стоїть густою стіною. Шлях вузьким в’юном побіг поміж деревами. Дуби і сосни вже загубили свої шати, та від цього не став прозорий ліс.
Шумить густий Волинський ліс. Він ніби хоче нас приспати, заколисати.

ДИКТАНТИ
1.Проснувся клен. Відчув, що весна наближається. Вона йде полями. А ластівки на крилах несуть її барвисті стрічки. Зітхнув клен, розправив плечі. Зазеленіли на ньому бруньки.
2. Травень – місяць квітів і пісень. Усе на землі замаяне зеленню. Усе радіє теплому сонцю. Літають у своїх клопотах бджоли. Прокинулись птахи. У гаях витьохкують солов’ї. щедро лічить усім довгі літа зозуля. Жайворонок піснею зустрічає новий день. Після теплих дощів розквітає в небі барвиста райдуга. (45 слів)

Завдання:

Записати слова, поділивши їх для переносу:
Знання, гайка, огірок, бур’ян.
Насіння, пальто, одуд, Мар’янка.

3.До поданих слів дописати власні назви.
Собака …,   кінь   …., місто   …. ,   ріка   ….,   письменник …., товариш ….,   вулиця     …. .

4. Списати текст. Вставити потрібні слова за змістом. Підкреслити слова, назви дій.                                
Берізка
     У нашому садку   … білокора берізка. Вона гарна в різні пори року. Навесні на берізці … листочки. Влітку деревце …   зелені шати. Золотисте вбрання   ….   на ній восени. А взимку білокора берізка – це срібна красуня.
Слова для довідки: з’являються, росте, одягає, розвивається.

5. Списати слова, вставити пропущені букви, дібрати перевірні слова.
З.ма, оз.ро, м.довий, д.рев’яний, л.генький, л.сточки, ст..пи, в.рба, з.леної, в.сокий.

61. Вставити пропущену букву «щ»:
*е до* іде, пері*ить злива, *енятко вимокло , як хлю*,
А *иглик, *ебетун *асливий, *ебече, пурхнувши на ку*!

2. Виконати звуковий аналіз слова «щенятко». 


7.1.Вставити пропущені слова, які є назвами предметів.

Захищає …, вирощує …, сповіщає …, заплющує …, зачиняє …, загортає … .

( дитину, цукерку, огірки, очі, двері, новину).

2. Виконати звуко–буквений аналіз 1 слова з буквою «щ».



8. До кожного слова додати назву дії.

Чайка ( що робить?), річка (що робить?), учень (що робить?), учитель ( що робить?), ключем ( що зробиш?), човен ( що робить?), чемпіон (що робить?), чижик ( що робить?).


9. До кожного слова підібрати ознаки.
Пилка (яка?), гребінець (який?), піна ( яка?), пісня (яка?), черепаха ( яка?), човен (який?), звірятко (яке?), гриб (який?), джем (який?), джемпер (який?), велосипед (який?).
Підкреслити односкладові слова.

10СписатиПоділити слова на склади.
Джем, джміль, джгутик, джемпер, джерело, джунглі, джаз, бджілка, джмелиний, народжений.
1. Підкреслити слова, які не можна перенести з рядка в рядок.
2. Придумати і записати 2 речення.

11. Списати. Визначити наголос.
Шуба, учень, жолудь, окуляри, учениця, авторучка, урожай, учителька, вчений, машина, гуси, вудка, суниця, синиця, зуб, гарбуз, гриб, урок, звуки, експеримент.
Підкреслити слова, які не можна переносити.

12. Списати. Поділити слова на склади.Автобус, абрикос, хата, дорога, дитина, дах, парк, айстра, авторучка, мама, катамаран, ананас, кавун, мак, дерева, гарбуз, аеродром.

Потренуйся !!

МАТЕМАТИКА
варіант
Математичний диктант
Запиши сусідів чисел 60, 25, 19
Запиши число , яке передує числу 70, слідує за числом 30
Сума чисел 15 і 5
Різниця чисел 20 і 4
2.    Обчисли.
14 + 3 – 2        74 – 4    80 + 8             
16 - 6 + 7        32 +5       39 + 1
3.Порівняй вирази:
 27 + 2...27 + 3;              20 - 4...20 - 5.
4.Накресли відрізок завдовжки 1 дм 2 см.
5.Розв'яжи задачу.
У одному бідоні було 12 л молока, а в другому бідо­ні — 10 л. На скільки літрів молока більше в першому бідоні, ніж у другому?
II варіант
2.Обчисли.
12 + 6 - 3       42 - 2     40 + 5
14 + 5 - 9       82 + 7    48 - 1
3.    Порівняй вирази:
39 - 2...39 - 3;
56 + 4...56 + 3.
4.Накресли відрізок завдовжки 1 дм 1 см.
5.Розв'яжи задачу.
Ніна та Марина разом засушили 10 кленових листків. Ніна засушила 7 листків. Скільки листків засушила Марина?



Немає коментарів:

Дописати коментар